بهترین فناوری‌های خودرویی CES 2016

نرم افزار های موبایل

بازی های موبایل

دانلود بر اساس مدل گوشی

android نوکیا

همکاری در فروش فایل

تبلیغات
تبلیغات
کمی توضیح



برکه اي در همين نزديکي ست با نيلوفري در آن در انتظار ديدار ساحل آه چه انتظاري عبث هرگز نشود اين ديدار تا زماني که اشک برگهايش در برکه جاريست نرسد به ساحل


najmadin


موضوعات
عناوین سایت
لینک دوستان
نویسندگان
آرشیو ماهانه
تبلیغات
تبلیغات
آمار سایت

    آمار بازدید
    کل بازدید :
    افراد آنلاین :


    <-PollName->

    <-PollItems->

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 1
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 263
    بازدید ماه : 289
    بازدید کل : 8666
    تعداد مطالب : 185
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1


تبلیغات

تبلیغات

بهترین فناوری‌های خودرویی CES 2016

در چند سال اخیر صنعت خودروسازی با ورود غول‌های فناوری مثل گوگل به آن، مسیر متفاوتی را در پیش گرفته است. خودروسازان در نمایشگاه CES 2016 از دستاورد‌های خود در زمینه‌ی خودروهای هوشمند و خودران رو نمایی کردند. اتصال خودرو‌ها به شبکه‌ی اینترنت اشیاء و پلتفرم‌های هوشمند، سیستم‌های چندرسانه‌ای و اطلاعاتی نیز از دیگر موارد معرفی شده در این نمایشگاه بودند. در ادامه مروری بر بهترین و مهم‌ترین فناوری‌های خودرویی نمایشگاه CES 2016 خواهیم داشت.

جدید‌ترین دستاور‌های بی‌ام‌و

بی‌ام و

بی‌ام‌و در خلال کنفرانس خود در نمایشگاه CES 2016 تعدادی از جدید‌ترین دستاورد‌های خود اعم از پارک کردن خودرو با ژست‌های دست پرده برداشت.

معرفی نمونه‌ی نهایی شورولت بولت

شورولت بولت

سال گذشته شورولت با معرفی نمونه‌ی مفهومی بولت سعی در تغییر این روند داشته است. جنرال موتورز در نمایشگاه CES 2016 نمونه‌ی نهایی این خودرو را در معرض نمایش عموم گذاشت و اعلام کرد به زودی فروش آن را تحت مدل ۲۰۱۷ آغاز خواهد کرد.جنرال موتورز در خصوص مسافت قابل پیمایش این خودروی برقی اعلام کرد که بولت می‌تواند با یک بار شارژ تا ۳۲۰ کیلومتر را طی کند و برچسب قیمت ۳۰۰۰۰ دلاری آن، ارزان‌تر از سایر نمونه‌های موجود در بازار است.

همکاری فورد و آمازون برای توسعه‌ی خودروهای هوشمند

فورد

مدیر عامل فورد، مارک فیلدز، در خلال کنفرانس فورد در نمایشگاه CES 2016، آمازون را به عنوان شریک تجاری جدیدش معرفی کرد. وظیفه‌ی آمازون کمک به فورد در زمینه‌ی اتصال خودرو به شبکه‌ی هوشمند اینترنت اشیاء خواهد بود. نسل سوم پلتفرم چندرسانه‌ای و ارتباطی خودرو‌های فورد تحت نام سینک (SYNC) به تکنولوژی تشخیص دستورات صوتی آمازون با نام اکو (Echo) مجهز خواهد شد.

معرفی برند Drive Wise کیا برای خودروهای هوشمند

کیا

کیا نیز جهت عقب نماندن از این موج گسترده تکنولوژی‌های هوشمند، از برند خودرو‌های هوشمند خود با نام Drive Wise رونمایی کرد. این خودروساز مطرح کره‌ای اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۰ خودرو‌های نیمه هوشمند و تا سال ۲۰۳۰ خودرو‌های تمام هوشمند و خودرانش را به بازار عرضه خواهد کرد.

سیستم جدید چندرسانه‌ای فولکس واگن

فولکس واگن گلف

فولکس واگن درنمایشگاه CES 2016 از نسل جدید سیستم‌های اطلاعاتی وچندرسانه‌ای برای خودرو‌های خود پرده برداشت که پشتیبانی از ژست‌های حرکتی مهم‌ترین قابلیت آن است. این تکنولوژی در نمونه‌ی مفهومی نسل جدید گلف اکتریکی با نام e-Golf Touch‌ به نمایش در‌آمد.

معرفی سوپر کامپیوتر مخصوص خودروها از انویدیا

انویدیا

مدیرعامل انویدیا خبر از یک کامپیوتر جدید به نام Drive PX2 داد که در حقیقت جایگزین نسخه‌ی قبلی با نام Drive CX است. پردازنده‌ی Drive PX2 قدرتی معادل ۱۵۰ مک بوک پرو را دارد، اما ابعاد آن کوچک‌تر از یک ظرف غذا است تا در هر خودرویی جا شود. کامپیوتر Drive PX2 دارای پردازنده‌ی ۱۲ هسته‌ای است که در مجموع قدرت پردازشی ۸ ترافلاپ و ۲۴ ترا عملیات یادگیری عمیق در هرثانیه را ارائه می‌کند. انویدیا برای خنک کردن این پردازنده از یک خنک‌کننده‌ی آبی استفاده کرده است.

خودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری و الکتریکی Faraday Future

فارادی

در جریان برگزاری نمایشگاه CES 2016، فارادی از خودروی مفهومی خود رونمایی کرد. خودروی مفهومی این کمپانی FFZERO1 نام دارد که در واقع یک نمونه‌ی الکتریکی با قدرت ۱٫۰۰۰ اسب بخار است. ریچارد کیم، طراح خودروهای بی ام و i3 و i8، وظیفه‌‌ی طراحی خودروی مفهومی FFZERO1 را بر عهده داشته.

هیوندای دفترچه راهنما را با واقعیت مجازی جایگزین می‌کند

هیوندای

هیوندای در نمایشگاه فناوری CES 2016 از برنامه‌ی خود برای جایگزین کردن واقعیت مجازی با دفترچه‌های راهنمای سنتی پرده برداشت تا علاوه بر مشخص کردن بخش‌های مختلف خودرو، نحوه‌ی استفاده از قابلیت‌ها در کنار تعمیر و تعویض قطعات ساده را نیز نمایش بدهد.

همکاری جنرال موتورز و لیفت

جنرال مونورز

جنرال موتورز و لیفت اخیرا از همکاری دو طرفه برای توسعه‌ی تکنولوژی خودروهای خودران و هم‌چنین رونق کسب و کار تقسیم خودرو خبر دادند. این همکاری در کوتاه مدت بدین صورت خواهد بود که جنرال موتورز خودروهای کرایه‌ای لیفت را تامین خواهد کرد و پلتفرم آن‌استار این شرکت امکان برقراری ارتباط خودروها با لیفت را فراهم خواهد کردو لیفت نیز در ازای خدمات جنرال موتورز، خودروهای این شرکت را به درخواست کنندگان پیشنهاد خواهد داد.

همکاری ولوو و اریکسون برای توسعه‌ی سیستم سرگرمی هوشمند خودروها

ولوو

ولوو و اریکسون اقدام به همکاری مشترک جهت توسعه‌ی تکنولوژی هوشمندی کرده‌اند که با توجه به مسیر انتخابی، بهترین فیلم‌ها و سریال‌هایی که به طور کامل در طول مسیر در دسترس خواهند بود را پیشنهاد خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب

ابربرچسبها

خبرنامه

با واردکردن آدرس ایمیل تان در کادر زیر آخرین کتابها را در ایمیل تان تحویل بگیرید :

لطفا اول ایمیلتان .wwwنگذارید .